Vårdagjämning....

Hejsan!
 
I går var det så äntligen vårdagjämning, nu går vi verkligen mot ljusare tider. Om en vecka är det också byte till sommartid, så härligt att dagarna blir längre.
 
Helgen har spenderats hemma i huset i stan. Hämtade hem mina nya proggresiva glasögon i fredags efter jobbet, så jag har övat att ha dem på mig i helgen. Lite ovant och blir lite trött i ögonen nu i början, men hoppas att de ska hjälpa mot min trötthet i huvudet och huvudvärken. Beställde även solglasögon med styrka i, kommer bli bra!
Jobbar denna veckan sen är jag ledig i 10 dagar som jag ska spendera på mitt favoritställe, hemmet vid havet 😊, det är ju då veckan innan påsk och så kommer delar av familjen ner till skärtorsdagen och några till helgen. Kommer bli en mysig familjehelg vid påsk.
 
 
Snart sista skidskyttet på tv och sen ska jag göra en fiskgryta med saffran till söndagskvällen.
Må så gott! Kram Agnetha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mellanhemochhav.blogg.se

En livsstilsblogg med extra allt av vårt liv mellan hem och hav där allt från träning, bakning, inredning, mode, recept, matlagning, trädgård och livet i stan och på landet förhoppningsvis kommer att inspireras:)

RSS 2.0