Trots bakslaget eller...

Hejsan!
 
....egentligen är det ju inget bakslag med snön, då det faktiskt är 26 februari, men vi har ju blivit vana med barmark och ljusare dagar, lite fågelkvitter och några krokusar har faktiskt börjat titta fram på vår baksida. Men har det inte kommit någon snö innan så får den enligt mig gärna utgå...
 
I dag när jag var i affären en sväng hade Lantliv TRÄDGÅRD kommit ut i hyllorna, en bra inspirationskälla inför kommande odlingssäsong.
 
 
 
 
Kollade igenom vad jag hade för fröer hemma och började skriva en lista för kommande inköp och planering.
 
 
I kväll blir det köttfärsgratäng med en god sallad. Återkommer med recept så snart jag hinner. I morgon blir det AW med goda vänner😊
 
Må så gott ! Kram Agneta



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mellanhemochhav.blogg.se

En livsstilsblogg med extra allt av vårt liv mellan hem och hav där allt från träning, bakning, inredning, mode, recept, matlagning, trädgård och livet i stan och på landet förhoppningsvis kommer att inspireras:)

RSS 2.0