När man inte kan ha så mycket färska blommor...

Hejsan!
Har varit på landet några helger i rad nu, härligt när det inte är mörkt både när man kör dit på fredagen och när man kommit ner. Såg på nyheterna i morse att ljuset har kommit ca 40 minuter mer den veckan som varit, så härligt😊
 
 
 
Eftersom vi egentligen inte vet när och hur ofta vi kommer/åker till landet är det svårt att ha "riktiga" blommor och växter inne där. Har hittat några grövre grönbladiga växter, typ garderobsblomma (tror de heter så) som står i tjejernas rum som tål detta ganska bra att få lite vatten då och då, som jag har där nere.
Men i helgen gick jag ner till bryggan, tog hunden och saxen med mig och plockade av lite vass som fick pryda min Ernstvas på köksbordet, jag tycker det blev fint och kommer stå sig ett tag. Lätt att byta ut också om de börjar se lite tråkiga ut.
 
 
Har köpt mig lite ingredienser till att göra en grön superjuice ala Johanna Toftby för att boosta kroppen med efter en vecka med en seg förkylning. Hoppas den hjälper😊
Dags att prova den !
Må så gott ! Kram Agneta



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mellanhemochhav.blogg.se

En livsstilsblogg med extra allt av vårt liv mellan hem och hav där allt från träning, bakning, inredning, mode, recept, matlagning, trädgård och livet i stan och på landet förhoppningsvis kommer att inspireras:)

RSS 2.0